Kenalan Yuk

Juni 20, 2017
Hello guys my name is David Febriawan Pradana, you can call me David or just Dave. I love adventure, exploring a place and enjoying the beauty. I also love movie and music. in case I'm a musician  too :D. I live in Indonesia. a country that have a thousand of beauty things and place. but I haven't gone around to all this paradise but someday I will.
I have visited in many of place and I love to share it with you. So you can add it for your adventure list.

Right now I'm just 20 years old. I was born in 9 February 1997. and I'm still study in Yogyakarta. I'm studying about information system at Duta Wacana Christian University, how do you thing yeah I think its cool :D.

Welcome and please enjoyed with what I'm writing about ^^

Follow in Intagram @dave_pradana
Add me in Line @davidfebriawan


In bahasa

Hallo !! aku David Febriawan Pradana, bisa dipanggil David atau dave juga boleh. Aku suka banget pergi-pergi, explore tempat-tempat yang menarik dan menikmati keindahan yang ada disitu. Aku juga suka film dan music, bisa dibilang gua ini juga musisi haha :D. Aku tinggal di Indonesia tepatnya di Klaten City, Jawa Tengah. Aku udah main ke beberapa tempat, ke pantai, naik gunung, atau cuma sekedar nongkrong di tempat / Taman -taman yang hits. Aku bakal share semua pengalaman itu biar bisa nambah daftar list tempat nongkrong dan destinasi main kalian :D.

Aku lahir tanggal 9 Februari 1997 , sekarang masih 20 tahun. Sekarang aku kuliah di Yogyakarta jurusan Sistem Informasi di Universitas Kristen Duta Wacana. Ya smoga kalian cukup kenal ya haha.

Selamat datang dan selamat menikmati tulisan yang sudah saya buat ^^

Follow in Intagram @dave_pradana
Add me in Line @davidfebriawan

2 komentar:

Diberdayakan oleh Blogger.